notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

out of my mind

Kategori: Från förr

God eftermiddag!

Jag är hemma, ska just kolla igenom min hemtenta .. sen får man se vad man ska hitta på! Kanske ska träffa Rebecca i kväll - som vanligt vet vi inte vad vi ska hitta på!  

Jag lyssnade just på trafiknyheterna och det är både "traffic jam" söder- och norrgående! Hur ska någon komma ut ur stan? Dessutom är det ungdommar som springer på motorvägen i Tyresö. Massor med kaos på vägen. Jag har tänkt på en sak, när slutar man vara flicka/pojke och blir kvinna/man, i nyhetsvärlden alltså. Ibland kan man höra "en 18-årig pojke ..." och andra gånger "män mellan 16 och 24 år". Jag tycker detta är lite förvirrande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: