notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

today

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos pappa nu, jag och Viktor sitter här uppe vid datorn och jag har just gjort inbjudningar till hans sjuårskalas!

Vi hade "spelet om världshanden" idag på ekonomin dvs att vi "lekte" WTO. Jag, Eric och Chris var sekriaiatet ( vi höll i förhandlingarna). Jag var ordförande!

Efter skolan gick jag och Becca till ANT (piercingstudion) och gjode en check-up på våra piercingar! Efter det hämtade jag lillebror i skolan (förskolan),

Vi åt pizza till middag i Rikards nya lägenhet! Han håller på att flytta sina saker just nu. Han ska bo tvärs över gården men ända, en egen lägenhet skulle inte sitta fel!

Imorn börjar jag 08:00 istället för 09:50 eftersom vi har nationella provet i matte. surt ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: