notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjugotredje maj

Kategori: Från förr

Äntligen fredag, igen!
 
Jag snoozade en gång, så jag gick sova i nio minuter extra. Nu sitter jag här i pyamas och borde gå upp  och äta frukost, men jag orkar inte göra det riktigt än. Idag kommer jag att behova åka hem direkt efter skolan för at färdigställa min hemtenta, jag har i och för sig skrivit lite på alla frågor; men jag vill ha ett högre betyg i kursen så jag måste antagligen anstränga mig ännu mer. Vill inte sitta hemma hela eftermiddagen och kvällen, så man få se till att hitta på något i kväll.

Jag har inget intressant att skriva om så här på morgonen, min ursäkt är att min hjärna fortfarande sover.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: