notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjugonde maj

Kategori: Från förr

Idag var det bara att gå till skolan igen. Jag hade jättesvåt att gå upp imorse, jag såg ut som jag kände mig fick jag höra. Både Anna och farfar (som jag träffade i porten) var vänliga att påpeka hur trött jag såg ut.... Jag gick kanske och la mig lite försent men jag kunde inte gå och lägga mig när vi hade gäster hemma - det kanske skulle ha varit lite oartigt? Jag överlevde skoldagen trots min trötthet, som tur var. Efter skolan var jag, Rebecca och Madde på Café 60 och pluggade matte, bland annat! Nu är jag hemma hos mamma igen. Jag är hur hungrig som helst men eftersom jag dessutom är trött så vill jag inte äta middag med de som är hemma. Så det blir yogurt och flingor framför TV:n om ungefär tjugo minuter!  

I kväll ska man kolla på kanal 5 i två timmar, hihi. Eftersom det är både Gossip Girl och Desperate Housewifes! - Jag är så glad att Gossip Girl börjar igen! .. eller kanske inte ska överdriva men jag tycker om den serien och det ska bli kul att få se fortsättningen. 

Nu blir jag lite irriterad, inte bara på grund av tröttheten och hungern utan på grund av att mitt msn inte fungerar som det ska; jag kan inte skriva till någon! .. jag orkar inte ta reda på varför just nu, så det får vara ... 

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: