notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjugofjärde maj

Kategori: Från förr

I'm home.

Igår träffade jag Rebecca i Slussen vid halv tio. Sen åkte vi till Skuru för att träffa Madde. När vi kom fram skulle alla gå, så vi hängde med - hamnade i Tanto! Direkt när vi kom dit så började vi snacka med några, eller de började snacka med oss, rättare sagt.  De vi kom dit med, dvs. Maddes kompisar, droppade av en efter en - inklusiva Madde. Så till slut var det bara jag och Rebecca som var kvar och snackade med våra nya vänner! Haha .. Vi följde med dem till Mcdonalds på fridhemsplan. Björn Gustavsson gick förbi när vi var påväg dit - jag pekade på honom och halvskrek så han tittade generat/irriterat ner i marken!

Jag sov hemma hos Rebecca och hennes söta lilla syster väckte mig runt 09:30 då hon "lekte med pinnorna" (Ett draperi av bambu), sen när hon såg att jag var vaken började hon skratta och skrek "HEJ KALLE ANKA". Hon är tre år, kanske bör tilläggas.
 
Jag och Rebecca gick på stan, för att löpa presenter till våra mammor (DET ÄR MORSDAG IMORN) och jag köpte; present till mamma  - nagelset + nagellack, en klänning till mig, marscara till mig, skor till mig, sminkborste till mig och solglasögon till mig! Klockan fyra skulle jag vara hemma hos Rikard eftersom vi skulle fira hans födelsedag, han fyller 19 imorn. Jag var där ungefär 16:10. Vi grillade och åt tårta på gården utanför hans lägenhet, det är i och för sig "gården utanför pappas hus" också. Det var trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: