notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjogosjunde maj

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma hos mamma.

Idag försov jag mig lite, vaknade 06:10 som jag skulle men sen skulle jag bara blunda lite så jag sov i en timme till. Eftersom jag inte orkade stressa så missade jag geografin, men se åtta som var på den lektionen kollade på film. Så det känns inte som att jag missade så mycket!

Efter skolan följde jag med Rebecca till optikern och vaccinationscentralen, det tog lång tid så jag blev trött och hungrig! När Rebecca var klar med sina ärenden så tog vi en varsin Big mac jr och glass på McDonalds, sen gick vi hem till Rebecca och började plugga matte. Det gick inte så bra som det borde ha gjort. Vi hann inte heller börja med samhällsarbetet som vi hade tänkt.

Jag åkte hem strax efter klockan sex - jag somnade vid Nacka Forum ungefär. Fram till det att jag somnade läste jag lite ur den engelskbok som jag valde i måndags: To kill a mockingbird (Harper Lee). Jag har inte läst så långt än så länge, tio-tolv sidor ungefär, men den verkar bra.  

Nu ska jag gå upp till köket och slänga ihop min middag - yogurt med flingor, för att kunna äta framför TV:n! Gossip Girl och Despertade Housewifes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: