notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

the past

Kategori: Från förr

Jag grävde bland mina skoldaker från Boo Gårdstiden, dvs lekis-6:an. Jag hittade en dikt som jag fick av Ronja på alla hjärtans dag, i sexan:

"Dikt till en kul typ
hej min kompis idag händer det
grejer och massa med tråkiga tjejer.
men du är en rolig person så jag
tror att jag går i pantion.
I dag ska vi pussas och så, och då
blir vi jätte blå.
Jag gillar dig min kompis. ha en 
trevlig alla hjärtansdag. från dig till mig


Det är den sötaste dikten, med flest nödrim, som jag någonsin har fått! Haha..
- Det var tider det!

Jag hittade även ett papper som vi skrev på den sista dagen i sexan; alla skulle skriva en posetiv sak om varandra och konsensus när det gäller mitt papper är; att jag skrattade mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: