notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sommarvarmt

Kategori: Från förr

Igår gick jag och Becca till rålis vid 21-tiden där satt Emy, Lydia och Gabbi (och Aika, Gabbis hund) .. vi snackade o så ett tag sen skulle Lydia dra så vi andra gick ner till stranden där Beccas kusin o hennes kompisar satt! Emy badade lite, jag och Becca grillade en varsin marsmellow och sen hände det itne så mycket mer intressant så vi drog ganska tidigt (typ ett eller något). Jag och Becca drog hem till henne o kollade på Music & Lyrics - eller vi hann inte se hela innan båda höll på att somna! Tror att vi gick o la oss typ 02:30.. 

Idag skulle jag egentligen ha städat här hemma men jag sov ju hos Becca så jag kom itne hem förens typ 12-13 och kl 15 skulle jag träffa Emma, Emy och Linda i stan! :D
 
Vi fikade på Piccolina i typ en timme, sen skulle Emma och Linda till tåget för att åka hem till Eskilstuna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: