notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

slutet av maj - början av sommaren

Kategori: Från förr

God morgon.

Jag har just vaknat, ska egentligen gå upp om fyra minuter, men jag vaknade. När jag gick och la mig igår så blev jag lite paranoid. Jag har fjärilsmönster på en av mina kuddar - och precis när jag skulle somna så måste jag ha öppnat ögonen; för jag trodde att en gigantisk spingel var på fjärilskudden. Så jag kastade mig på lampknappen för att se att ingenting var där. Två gånger under natten vaknade jag av att jag trodde att det stog någon vid min säng - men det var bara min "fantasy-tygaffish" som jag har ovanför sängen.


Nu ska jag äta frukost. Göra mig i ordning. Gå till bussen. Vara i skolan.


IMORN SKA JAG PÅ KISS! *Lycklig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: