notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

procedure

Kategori: Från förr

Jag sitter och äter middag framför datorn medan jag lyssnar sönder soundtrack:et till Walk the line. Johnny Cashs musik med andra ord!

Min middag består av yogurt med flingor och te, vilket är precis samma kombination som jag år till frukost!


Tillbaka till musiken då, innan jag såg filmen (Walk the line) hade jag inte hört så många av Johnny Cashs låtar; jag har för mig att jag bara hade hört en och det var "Hurt". Den är otroligt fin och deprimerande, det är en sådan låt som man kan bli deprimerad av om man lyssnar på den för många gånger!

Efter att ha sett filmen ett X antal gånger nu så kan jag säga att jag gillar hans musik! Jag gillar, såklart, orginalversionerna men jag kan inte hjälpa att gilla filmversionerna också: när Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon sjunger... Den låten som jag har fastnat mest för är "It ain't me babe". Bara därför ska jag publicera det klippet ur filmen här och nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: