notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

pausunderhållning

Kategori: Från förr

Ibland kan jag tycka att människor var vackrare på den "svart/vita tiden". Titta bara på Audrey Hepburn på den här bilden. - man skulle inte tacka nej till att få det utseendet.




För de som inte har koll på henne kan jag meddela: hon föddes 1929 i Belgien och dog 1993 i Schweiz. Hon var skådespelerska och agerade från år 1948 till år 1989. Några av de mest kända filmer som hon medverkade i är: Sabrina, Krig och fred, Airline, Frukost på Tiffany's, My fair lady och så vidare.

(Jag kan erkänna att jag själv inte visste allt detta om henne så jag sökte på internet för att få någonting intressant att berätta. )  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: