notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

out of the blue

Kategori: Från förr

Den här bilden på Alexis Beldel är från filmen Sin City. Den är bra kan jag tillägga såhär i förbifarten. Jag, personligen, tycker om den här bilden på henne. Det var bara av den anledningen som jag publicerade den faktiskt. Jag sitter hemma och har träkigt så jag ville skriva lite - men jag hade ingenting intressant på hjärtat så jag kom på att det var lite längesedan jag la upp en bild bara sådär utan vidare.

Nu har jag delat med mig av en av mina favoritbilder på en kändis
.

Nu när jag tittar på den skulle jag vilja säga varför jag tycker så mycket om den, och det kanske skulle vara passande så det här inlägget får lite "krydda" så att säga.  




Jag tror att jag tycker om bilden på grund av stämmningen den ger. Det är mörkt, regnigt och Alexis ser lite "ond" ut - vilket inte hör till det vanliga. Hennes högra öga ser lite läskigt ut måste jag säga; men ser vare sig pupiller eller iris. Okej, det skulle varit ännu skummare om man såg ett pupiller men inget iris eller vise versa. Man får en liten känsla av fantasy och det kanske beror på utsmyckningen och regnet; jag brukar inte tycka speciellt mycket om fantasy - när man ptatar böcker och filmer men fotografier är en annan femma ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: