notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ny vecka

Kategori: Från förr

God morgon - det är sommarväder idag också! Vem blir inte glad av det lixom?

Idag har jag nog tänkt att träna! Hade egentligen tänkt göra det igår men eftersom jag städade hela dagen då, så orkade jag inte! Jag har, i och för sig, svenskläxa till imorn men den kan jag göra på lektionen kanske..  

Det är en norrman som gästar rockklassiker (morgonrock), han är från bandet Wonderfools. Jag kan meddela att jag inte förstår norska så bra! - Haha, jag tycket att det låter asroligt i alla fall -  ..en sak jag har tänkt på ganska länge är: kan man låta arg på norska?
- Men aja, deras musik låter ganska bra i alla fall ...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: