notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

notice

Kategori: Från förr

Jag hade tänkt att citera en del ur boken Doktor Glas som i det här inlägget. Jag fick en riktig tankeställare, när jag läste på bussen hem från Becca idag, som jag hade tänkt dela med mig av men efter att ha sett dagens avsnitt av Desperete Houswifes tappade jag tråden i min tankegång om boken. Jag kan inte annat än citera karaktären Janice i serien Vänner när jag ska besktiva dagens avsnitt - "Oh My God!". Till dem som inte sitter klistrade vid TV-rutan klockan 21:00 på tisdagar för att se de desperata hemmafruarna kan jag bara säga en sak: ni missar något!

Jag borde sova nu och jag är hysterikt trött så den saken lär inte bli något problem. Imorn har jag sovmorgon, eftersom det är onsdag då, så börjar jag klockan 11:30. Efter skolan ska jag åka till pappa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: