notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

no reason

Kategori: Från förr

Idag har jag gymmat. Jag var på gymmet vid halv fem - och spinningpasset började klockan fem så jag körde lite styrketräning innan. Visst är jag duktig?!

Klockan nio kommer filmen "Stolthet och fördom" på tv 3, jag har den filmen men har aldrig kollat på den. Så det kanske är dags? .. jag har läst den del av romanen i skolan, när vi läste om 1800-talsförfattare. Boken är skriven av Jane Austen. Hon skrev boken i slutet av 1700-talet men den gavs ut 1813, hon fick ge ut den under pseudonym eftersom hon var kvinna.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: