notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nionde maj

Kategori: Från förr

Det var längesen jag var så trött som jag var imorse! Jag trodde inte att jag skulle överleva dagen; vilket jag gjorde i alla fall! Efter skolan gick jag och Becca från skolan till gamla stan, köpte mjukglass och satte oss på en bänk!

Jag kom hem ganska nyligen och åt just upp min macka. Ska äta middag om ungefär en timme så när jag stog i köket och fixade lite mellis skulle Stefan hålla på med värsta utfrågningen; ska du äta nu? vi ska äta om en timme! ska inte du äta med oss?, jag trodde att jag fick äta när jag ville, men tydligen inte - i alla fall inte utan att behöva leka 20 frågor! Han, om någon, vet att jag inte är på speciellt bra humör när jag inte har käkat eller är trött och i just då var jag både och! Nu är jag bara lite trött ...

I kväll ska jag och Becca till rålis och träffa folk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: