notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

måndag.

Kategori: Från förr

Jag är trött.
- tror att jag har sovit i fem och en halv timmar den här natten.
Nu är det en ny, lång, skolvecka - måndag, veckans värsta dag...

Farmor fyller år idag! Grattis<3
- Så vi ska åka till henne i eftermiddag. Jag slutar skolan 15:10 och pappa vill att vi åker 15:30, jag får bygga en teleportör helt enkelt! Hehe ...

Solen skiner in genom fönstret hos mig just nu, men när jag läser på dn.se så ska det vara mulet på förmiddagen, regn i eftermiddag, upphörade regn och lätt molntäcke ikväll och klart till halvklart i natt. Men solen ska skina imorn i alla fall!!


Just nu spelas: Have you ever seen the rain - CCR, på rockklasiker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: