notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Magnum-Pia

Kategori: Från förr

Jag kom nyss hem från Becca :)

Igår så var vi i stan på dagen, jag köpte ett linne och strumpbyxor och Becca köpte en jacka, strumpbyxor och födelsedagspresent till sin lillesyrra (som fyller år idag, grattis Lina) .. sen fikade vi på cafe 60 och eftrer det började vi promenera hemåt - eller a hem till Becca - då kände vi små droppar som föll från himlen :/ .. sen som alla kanske vet så regnade det typ hela kvällen :(

Vi såg Brolle utanför H&M på drottninggatan ;D
- eller a jag såg .. Becca var lite seg/blind ^^

Men vi mötte Madde och Emy på Mälartorget lite efter 19:30 ... och så deog vi oss mot söder; först hade vi tänkt att dra till tanto men vi träffade Beccas kusin vid r-banan som sa att det var dörr där.. så vi drog till rålis, det var musik o en eld där annars hände det itne så mkt eftersom det regnade :/

Vid nio-/tiotiden drog vi därifrån; Madde och Emy drog hem och jag och Becca drog runt lite i stan - i regnet - vi väntade på att en skulle höra av sig om fest men a vi fick inte komma dit :p .. men vi kunde ha dragit till Nacka men vi pallade inte så vi gick hem till Becca och snackade o såå ^^

Juste innan vi gick hem så tog vi en sväng mot medis och jag träffade Malin (syrran) och Simon på vägen! :p värsta överraskningen xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: