notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lycklig, Lycklig

Kategori: Från förr

Det är mors dag, idag!
- jag hade helt glömt bort det när jag vaknade. Jag kom upp i köket och mamma pratade med sin moster i telefonen; mamma berättade att hon hade varit på Skogskyrkogården (där mormor är spridd för vinden). Mamma brukar bara åka dit på "årsdagar" så jag började undra vad som var speciellt med idag. Men eftersom jag inte kom på något så slutade jag tänka på det. Jag åt frukost framför TV:n - Det var Askungen 2 på Disney Chanal. När jag hade ätit klart gick jag ner till mitt rum: såg en påse som stog i min fåtölj .. det var mammas present, först då kom jag ihåg att det är mors dag!

Idag är det dessutom min storebrors födelsedag - han kommer hit på middag!
- Grattis Rikard! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: