notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lost and .. found?

Kategori: Från förr

Jag kom hem från baslektionen ganska nyligen. Jag har inte varit där på några veckor men det beror delvis på att det var valborg och så (dvs röd dag). Jag lär mig att kompa "Boulevard of broken dreams" - Green Day, det var inte jag som valde den, nej. Eller jag har väl ingenting emot Green Day direkt, eller jo! Jag gillar deras tidiga låtar men sen blev de produkter av musikbranchen och helt "mainstream" så - nej tack!

Imorgon har vi halvdag i skolan, det betyder att jag har två lektioner! De som inte har språk på morgonen har bara en lektion, så man kan ju gissa hur många från min klass som kommer att komma...

Ledigt brukar betyda att man tänker på allt roligt man ska göra eller hur skönt det ska bli att sova en hel dag men i mitt fall betyder det att mina tankar vandrar i väg mot vad jag kan göra för att hinna färdigt med skolarbeten! I morgon är ett exemplariskt exempel eftersom: det är fredag och vi har en ledig eftermiddag som man skulle kunna hitta på massa roligt på men nej, jag och Rebecca ska arbeta med vårt samhällsarbete!

Det är omprovs-/reusrsdag på måndag så jag är ledig hela dagen så då hade jag tänkt arbeta med min hemtenta eftersom jag har så mycket annat planerat i helgen! Det känns sorgligt måste jag säga ...
 

Where did "young, rebellious and free" go?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: