notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är sen, måste gå.

Kategori: Från förr

Det regnar. Jag tror att man tycker det är extra surt, att det är dåligt väder nu, eftersom det var så fint väder förra helgen så men har helt enkelt blivit bortskämd. Den här veckan har det varit ganska kallt annars men man har (nästan) kunnat ignorera det eftersom solen har skinit! Men nu när det är gråmulet och regn - det är inte lika lätt att låtsas som ingenting då! 

"All Along The Watchtower" - Jimi Hendrix

Jag vill åka till Peace & Love i sommar, eller nej, jag måste åka till Peace & Love i sommar! Jag överväger att fråga mamma (eftersom mina vänner inte har råd) om hon kan åka med mig till Borlänge fredagen den 27 juni eftersom jag måste se Sex Pistols, jag bara måste!  


image163

Detta är en bild på bandet i dess orginaluppsättning; Johnny Rotten (sång), Steve Jones (gitarr), Paul Cook (trummor) & Glen Matlock (bas).  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: