notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

It's a long way to the top

Kategori: Från förr

Jag lyssnar på radio och just nu spelas låten "Since I've been loving you" med Led Zeppelin ... den gör mig riktigt depprimerad, inte på grund av texten utan på grund av ljudet .. jag får typ ångest av Robert Plants något gnisslande röst! Jag tycker jättemycket om låten Stairway to heaven, men that's about it när det gäller Zeppelin alltså.  Äntligen tog låten slut! *puh*

Lördag, läördag, lördag, lördag ... vad ska man göra ikväll?! Planen hittils är att träffa Rebecca och Madde men det har gått några timmar sen jag pratade med dem och ingen av dem är vid datorn .. min buss går om tio minuter och om en timme och tio minuter .. eller okej, jag skulle kunna åka till Orminge och byta buss också, den bussen går någon gång mittemellan de andra bussarnas tider .. Jag hinner inte med den bussen som går om tio minuter kan jag lova; jag sitter här helt osminkad med mjukisbyxor och håret i en slarvigt uppsatt tofs...

Jag känner mig förkyld och trött men jag vill verkligen hitta på någonting snart eftersom jag var hemma i går kväll och har varit hemma hela dagen idag.. så jag börjar långsamt bli galen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: