notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

första maj

Kategori: Från förr

Jag har vart hemma, inne, i mitt rumm i min säng (alternativt; framför datorn eller TV:n) hela dagen - sen jag jag kom hem från Becca! Jag är sorglig :(  
- idag är det ju dessutom den dagen då man ska demonstera .. srå för vad man tycker och "figth the man" lxm .. jag har massa åsikter om allt i princip! .. men jag låg bara hemma och kollade på TV hela dagen, eller a satt vid datorn till och från .. och några timmar gjorde jag båda samtidigt - t ex nu ^^ 

Jag kollar på Gilmore Girls, chocking? - nu kollar jag på det första avsnittet av sista säsongen :O .. vad ska jag göra när jag är klar .. vilket jag lär bli idag, imorn eller i övermorn om jag inte drar ut på det ...

Jag ska köpa; The Dirt, Mötly Crües bok! :D  
- frågan är: på svenska eller på engelska? ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: