notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

femte maj

Kategori: Från förr

Jag kom hem från stan. Jag var där med Becca för att vi skulle plugga matte men det gjorde vi inte. Vi drack kaffe och snackade på Piccolina!

När jag gick av bussen kände jag en sommarkänsla välla över mig. Det var relatvit varmt i luften och man kunde känna doften av nyklippt gräs och några slags blommor som jag inte kan namnet på.  Man hörde fåglar sjunga. Jag började tänka på sommaren då man sitter på en brygga med fötterna i vattnet som ännu inte är tillrckligt varmt för att bada i, vilket man gör i alla fall. På grund av sommarkänslan började jag tänka på grillad mat, som verkligen är sommar för mig, det gjorde mig hungrig. Så när jag kom hem åt jag yogurt med flingor, som är så långt ifrån grillat man kan komma men det var gott i alla fall! 



 Jag fyller 18 åt om fem månader idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: