notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en tanke

Kategori: Från förr

Jag käkade just middag; spagetti och köttbullar. Precis som Lady och Lufsen. Vid middagen kunde jag bekräfta min misstanke om att jag inte tycker om spagetti lika mycket som annan pasta! Det är tråkigt att äta det lixom, jag tycker om makaroner, penne, fjärilar, skruvar, snäckor och bandpasta jättemycket men inte spagetti. Det kanske är lite skumt eftersom det är samma ingredienser i all pasta men jag kan inte hjälpa vad jag tycker, eller i det här fallet inte tycker - och det jag inte tycker är att spagetti är lika god som annan pasta!

image161


Detta om något var kanske ett riktigt meningslöst ämne till ett inlägg men jag är trött och kände för att skriva och eftersom jag inte hade något mer intressant att skriva om så fick jag (och de som läser) nöja sig med ämnet: pasta! 

Men en riktigt intressant fråga när det gäller pasta är: hur gör man hålen i makaronerna?!




  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: