notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

eftermiddagen

Kategori: Från förr

Jag har inget att göra :/

Skulle kunna läsa lite kanske, Dr. Glas (av Hjalmar Söderberg) är ju boken jag håller på med just nu ^^
- den är bra hittils, jag har läst 51 sidor och hela boken är 181 sidor så jag har en bit kvar xD


image156
Hjalmar Söderberg

Jag har möblerat om mina filmer :O .. eller okej jag bytte plats på mina VHS:er och DVD-boxar så det är inte så stor skillnad men jag tänkte få plats med lite fler DVD-filmer på den övre hyllan så var tvungen att flytta ner boxarna :p ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: