notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

carpe diem

Kategori: Från förr

Det är äntligen: i dag!

Jag ska se KISS, i kväll - när man köpte biljetten så kändes det som konserten var hundra år fram i tiden; men nu är det idag !!!

Jag lyssnade väldigt myvket på KISS när jag var 13-14 år, det var ett av de första glamrockbanden vars musik jag lyssnade på. Jag kommer ihåg när jag var i Österrike i åttan, jag lyssnade på skivan Alive hela tiden - eller när vi skulle åka hem (vi bilade) så ville Viktor lyssna på min musik; "lyssna läskig" som han uttryckte det. Då var han tre år då. Han hade min skiva hela vägen från Malmö till Stockholm! Så, jag tror att Viktor är det av mina syskon som är mest avundsjuk på mig idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: