notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Before I go crazy

Kategori: Från förr

Äntligen fredag säger jag bara! Nu är det bara en skoldag kvar innan man kan slappna av(-ish). Den här helgen har mamma iof bestämt att vi ska städa här hemma. Hon kommer bli sur om jag backar ur men jag får se hur det blir eftersom jag måste få sova ut någon gång!

Imorn ska Emma till Stockholm, så jag ska fika med henne runt 15:00.
- Ska höra om Emy också vill hänga med!

Vi skulle egentligen ha samhällskunskapsläxförhör idag (oj, det var ett långt ord!) men vi ställde in det eftersom vi har så mycket annat att plugga till.

Jag har egentligen brottom nu, ska gå om ungefär 20 minuter och jag har inte gjort mig i ordning alls. Så det är väl dags att sätta fart nu antar jag! .. men jag har inte druckit upp mitt te än så jag kan/orkar inte resa mig upp. Ja, jag är astrött och har ingen som helst lust att gå till skolan idag men eftersom jag förtfarade är jag så jag kommer gå i alla fall.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: