notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"Be the change you want to see in the world" - Ghandi

Kategori: Från förr

Idag var jag hemma hos Rebecca efter skolan, vi arbetade med vårt samhällsarbete. Jag hade tänkt lära mig lit eom det som jag ska säga men hon har Vista så jag kan inte öppna det nu - irriterade! Men Rebecca ska fixa det nu, säger hon!

- Så nu kan jag börja lära mig om Gahnas ekonomi, sociala förhållanden och vilka åsikter som jag och Rebecca har om deras situation. Yippi.

I skolan hade vi betygssamtal i engelska och internationell ekonomi - VG i båda. Ska väl vara nöjd antar jag, men det är jag inte.

Imorn har jag svenska där vi ska ha boksamtal, lunch och sen ska vi åka till Naturhistoriska musumet. Det känns att sommaren är nära eftersom vi inte gör mycket alls i skolan egentligen, trots det är jag fortfarande stressad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: