notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

åttonde maj

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma hos mamma igen. Imorse hade jag nationella i matte b, satt i aulan från 08:00 till 11:20! Det var verkligen svårt...

Sen var jag rikigt trött så varken geografin eller internationella ekonomin blev något seriöst! 

Jag borde göra franskläxan nu eftersom jag har baslektion ikväll, vilket jag inte alls känner för men borde gå på även fast jag är riktigt trött och fast jag inte har gjort läxan. Dessutom har jag inte lämnat in min bas på lagning än, halsen är lite skev! 

Min Mötly Crüe-bok kom idag!
- Så nu kan jag läsa ut min Johnny Rotten-bok utan att känna allt för mycket tomrum!

 I'm sad! "Sad" är det perfekta uttrycket för det har tillfället, eftersom det betyder både sorglig och sorgsen. För nu har jag kollat klartGilmore Girls! Från den första säsongen till den sjunde, jag kommer inte ihåg när jag började kolla men skulle gissa på att det var någon gång runt påsk! Då påstod jag att det skulle ta ungefär två veckor - vilket var extremt optimistiskt! 

image159
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: