notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

And it burns, burns, burns

Kategori: Från förr

Idag vaknade jag klockan elva, skönt att sova åt för en gångs skull!
- jag åt frukost ute på trappan, det var ju så fint väder :)

Jag var ensam hemma nästa hela dagen, familjen var först på IKEA för att köpa en säng till Rikard sen åkte de till järvafältet och träffade syskonen eftersom Helenes Mattias fyller år idag! :) .. Men som sagt var jag hemma, jag städade alla skåp i köket!! - kände mig lite som Askungen, haha! Mamma hade bestämt att vi skulle städa hela huset den här helgen och jag måste ha gått med på det vid ett svagt tillfälle! De andra städade igår men då hade jag annat för mig så jag var tvungen att städa idag!

De kom hem vid tretiden och då var alla trötta inkulsive mig. Så jag och mamma kastade oss i soffan och åt glass, sen höll mamma på att somna så jag sa åt henne att koka kaffe så då gjorde hon det, dessutom tinade hon några bullar som låg i frysen. Eftersom det inte gick något på TV satte vi igång en film: Walk the line! Det är nog min favoritfilm, eller en av dem i alla fall och Reese Witherspoon är är en av mina favoritskådespelerskor ...

image162


När Therese kom hem från stallet gjorde hon oss sällskap. Bullarna var slut när hon kom så hon hämtade chips som hon delade med mamma - jag är inte så förtjust i chips och dessutom har jag en ganska stark karaktär så jag ville inte äta mer onyttiga saker, just då!

Jag var nyss uppe och fikade, vi åt paj, som syrran hade bakat, framför TV:n. Vi kollade på Parlamentet.

Rebecca påminde mig just om att vi har sovmorgon imorn - vilket jag helt hade glömt bort! Vi ska ha sovmorgon eftersom det är nationella proven i engelska, muntligt, på engelsklektionen och vi har det på onsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: