notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

22:14

Kategori: Från förr

Jag kollade just på Gray's anatomy; i det här avsnittet pågick en tävling mellan dr Gray, dr Yang, dr Stevens och dr Karev. De skulle samla poäng på operationer - Meredith (Gray) vann! Jag vill att det ska ta slut mellan Rose och McDreamy nu... Jag vet att Meredith hade många chanser med McDreamy och att hon egentligen inte förtjänar fler - men de hör ihop helt enkelt! När vi ändå pratar om vad jag tycker så kan jag berätta att jag tycker att Izzy och Alex ska bli tillsammans och att Izzy inte passar ihop med George! Tillbaka till dagens avsnitt - det var tre personer som kom in till sjukhuset för att en av dem hade klappat en björnunge som hade bitigt honom och sedan hade björnmamman anfallit en av de andra. Den som hade klappat ungen hade en hjärntumör som inte gick att operera bort och den andra; som var hans bror dog av skadorna. När de kom fram med sin bil till sjukhuser fick man se hans tarmar ramla ut ur kroppen. Jag trodde på allvar att jag skulle kräkas. Jag är "lite" känslig för blod och inälvor så det är lite skumt att jag gillar den här serien så pass mycket som jag faktiskt gör...




Juste; Patrick Dempsey (McDreamy) var ju i Stockholm i måndags för galapremiären för hans nya film - brudens bästa man! En i min klass var och på preämiären och såg honom! :O .. och Madde var en av galningarna som trängdes vid ett staket när han och de andra kändisarna gick ur sina bilar! Jag kan inte säga att jag blev förvånad när hon berättade att hon stog längst fram vid staketet och att hon nästan tog hans hand - en livvakt kom och bad henne att lungna ner sig - och efter att ha berättat det sa hon "om inte den där vakten hade kommit hade jag hoppat på honom!!!" .. ja, hon är galen!

Kommentarer

  • kiran säger:

    man nämner kiran ;) ^^

    2008-05-22 | 19:05:42
    Bloggadress: http://khankiran.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Okej, sry Kiran ^^ :p

    2008-05-23 | 06:38:14

Kommentera inlägget här: