notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

16:53

Kategori: Från förr

Jag ångrade mig, jag orkar inte träna idag!
- jag känner mig lite lat och det ger mig dåligt samvete men jag är så trött att jag skulle kunna sova nu. Fast det går ju inte; Gray's anatomy kommer ju ikväll! Det kanske kan framstå som att jag vore "värsta TV-nörden" vilket jag inte är. Jag kan erkänna att jag var det tidigare i mitt liv då jag följde alla serier som gick. Men nu följer jag bara; Gossip Girl, Desperate Housewifes och Gray's anatomy! Så nu har vi fått lite klarhet i det också...

Har inte lyckats ta mig till köket än och överväger om jag verkligen orkar det... Ska antagligen äta middag inom en-två timmar. Vilket kändes otroligt långt nu när jag skrev det men jag vill ha frukt; och vi har abara mjuka mandariner och bruna bananer hemma: jag tror att jag avstår!  - Jag ringde mamma för att få lite information om matsituationen och hon sa att vi skulle äta klockan 18:30 "om vi ska vara realistiska". Det betyder att vi ska äta klockan 19:00, tidigast! .. Nu kom Therese hem, bara hennes röst gjorde mig plötsligt väldigt irriterad, så det är nog bäst att jag äter någonting så hon slipper en "random" utskällning ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: