notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

trettonde mars

Kategori: Från förr

Jag är vaken!
- nu ska jag snart gå upp och fixa ngt att käka till frukost :)

Första lektionen idag är svenskprov, det kommer nog gå bra :) .. jag har vart me på i princip alla lektioner; alla utom en! och så har jag pluggat in författarnas namn och vad de skrev, jag vet nästan vad alla romaner/noveller/dikter handlar om! .. så antagligen kommer väl de jag inte har så stor koll på komma med på provet!! .. så ska nog kolla igeom de en sista gång nu på morgonen!! .. efter provet är det lunch så behöver inte käka en stor frukost precis ;) .. efter lunch är det naturkunskap, geografi och internationell ekonomi! .. sen hem xD 


Nyhetsuppdatering: En ny skandal från demokraternas sida, Hillary Clintons ena rådgivare tvingas avgå efter ett rasistiskt uttalande; han sa något liknande - Den svarte presidentkandidaten Barack Obama skulle inte ha gått lika långt om han var vit! .. det kanske är sant? men det är väl inget som man behöver uttala sig om, specielt inte om man representerar en kandidat från samma parti..  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: