notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

stardust

Kategori: Från förr

Jag pluggar franska nu, eller a glosorna till imorn :/ .. men aja det är inte så farligt; ska bara ha muntligt förhör ^^

Mamma åkte inte när hon sa att hon skulle - lite irriternade :/ .. man som straff får hon köra mig till Finntorp sen! ^^ ... men jag måste ta bussen hem; lite segt asså! man aja så går det när man varken har körkort eller egen chafför ;) .. men aa det är ju bra att ta bussen om man tänker på mijön: som man ska göra!  

Funderar på att börja med maten .. vi ska käka tacos! :D
- inte för att jag är hungrig, snarare uttråkad ^^ .. men nu tyckte jag att jag hörde att mamma kom hem - så nu behöver jag inte laga mat ^^ .. eller man kanske ska hjälpa till ??

Idag har jag druckit tre koppar te!! .. men inget kaffe, undra på att min hjärna är halvdöd? xD .. haha snacka om att mina tänder kommer bli gula och fyllda med tandsten om jag fortsätter så här! :/ .. juste, appropå tänder; jag ska o spänna tandställningen nästa vecka! .. det kommer nog göra oont =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: