notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sometimes my mind plays tricks on me

Kategori: Från förr

Nu pluggar jag matte ^^
- eller a jag sitter fortfarande vid datorn och var just uppe i köket och drack te xD .. men jag pluggar nästan :p .. men aja får plugga med Becca och Madde på lunchen imorn (; .. Dessutom pluggade jag ju faktist matte igår med Malin :) .. jag fattade faktist mer då; det är bra att ha en syrra som ska bli mattelärare! :D

Hade tänkt att kolla på "Private Practice" som började för 11 minuter sen .. men  jag tror att jag hoppar det och kollar igeom mina antäckningar från mattegenomgånarna ist .. dessutom ska jag nog ta en dusch innan jag går och lägger mig ikväll! .. så det finns inte tid till att kolla TV ! ;p



ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: