notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Skärtorsdag

Kategori: Från förr

Nu är påsken här igen! ;)

Ska vakna om typ 30 min .. men jag har lite sömnproblem =/ .. fan asså jag vaknade på pricken en timme innan jag skulle vakna egentligen idag också! .. eller igår vaknade jag exakt två timmar innan jag skulle .. så det går ju åt rätt håll, men jag vill sova nu ...

Är inte hungrig .. men måste väl käka frukost eftersom jag inte åt middag igår .. men jag var så jävla mätt efter mackan jag åt på Piccolina! .. min magsäck har krympt..  
- det är inte bra att äta så lite som jag gör nu, men vafan, det ä ju för att jag inte kan tugga! .. asså med tanke på att jag spände tandställningen i tisdags.. och min anledning till att jag inte åt så mycket innan i tisdags heller är: att jag har tandställning! ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: