notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Silly Thing

Kategori: Från förr

God morgon :)
- Jag är trött .. just nu sitter jag kär och käkar frukost; fil o flingor! eller okej det är yogurt .. men det är lättare att skriva fil xD .. o så dricker jag te till ^^ .. eller a har inte börjat dricka det än eftersom det är vaarmt ^^

Hoppas att skoldagen går fort så att det är helg snaaart! (;
- idag har jag; franska, samhällskunskap, lunch, håltmme, matteprov och estetisk verksamet!


Nu spelas Anarchy in the UK - Sex PistolsRockklassiker och då blir jag glaad :) .. har inte lyssnat på den här låten på länge nu känns det som, tjatade ut den litegrann förut: det är inte bra att lyssna sönder bra låtar!! .. men trots att det inte är det så gör jag exakt det ganska ofta!

JAG SKA MÅSTE VERKLIGEN ÅKA TILL PEACE AND LOVE-FESTIVALEN I SOMMAR .. FÖR JAG MÅSTE SE SEX PISTOLS; DET ÄR BARA SÅ!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: