notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så kan det gå!

Kategori: Från förr

Igår blev inte riktigt som vi hade planerat om man säger såå ^^ ... jag och Emy skulle ju till David men exakt innan vi skule gå till bussen får Emy ett sms; David hade tjafsat med sin mamma så vi kunde inte komma till honom!! Vafan, vad är det för ursäkt? .. om jag var 20 år och kompisar skulle komma hem till mig skulle jag inte bry min om fall min mamma var sur på mig! .. asså aa men det kanske bara är jag ^^
- Såå.. jag och Emy hamnade hemma hos henne;  med chips och cola framför TV:n! .. vi kollade på melodifestivalen och filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" .. jag tycker om den filmen, den är lite mysig så där ^^

Dessutom bytte vi julklappar igår xD
- jag vet inte varför vi inte hade gjort det tidigare .. det hade inte blivit av helt enkelt! Hihi, jag fick ett örngott som det stog "du är söt när du sover" på .. det är ett litet insider-skämt så det var extra gulligt! .. Tack Emy! =D

Idag ska jag jobba .. sitter vid jobb-datorn så ska väl komma igång snart! Hade tänkt hinna träna idag, men vet inte om jag kommer hinna med det =/ .. för måste kolla på Gray's anatomy och Kyle XY ikväll xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: