notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Rubrik

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma :p

Skoldagen gick ganska snabbt; matte, engelska och internationell ekonomi .. på ekonomin började vi med ett roll spel som vi ska hålla på med ett tag framöver - spelet om världshandeln! Vist låter det spännande?! XD .. vi ska representara olika länder och föra fram landets åsikter i olika frågor .. eller a inte min grupp: jag, Eric, Chris och Peter är WTO:s sekrtariat .. så vi ska ta reda på massa om WTO och sen sätta oss in i alla de representerade ländernas frågor .. sen ska vi typ leda debatten som vi ska ha i aulan i slutet :p

Efter skolan åkte jag, Madde och Becca till R&N:s huvudkontor - för Beccas mamma hade fixat så vi tre kan praktisera där tsm :) .. efter det skulle Madde gå på stan med nåra av sina polare så jag och Becca gick till Piccolina och fikade!


Nu kollade jag på schoolsoft och nu var det rätt prov som var utlagt där .. i svenskan och jag fick mvg på det också (; ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: