notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ready to go!

Kategori: Från förr

igår följde jag med Becca till biblioteket på medis! .. på vägen dit såg vi Alexander Skarsgård!! =D haha, han började gå lite snabbare när han gåg oss ^^ .. det kan ha berott på att vi stirrade liiiite xD
.. senså köpte jag en kjol, om ngn vill se den så har jag lagt upp bild på den i bilddagboken; http://cissi08.bilddagboken.se/ ..

Efter biblioteksbesöket åkte jag till pappa eller a jag hann knappt av t-banan innan Anna ringde och bad mig hämta Viktor, vilket jag gärna gjorde :) .. till middag åt vi pasta, det var asgott men jag käkar det, i princip, varje dag så det blir lite tjatigt i längden asså!!  

Ikväll ska jag spinna, åker till gymmet snart :p
- ikväll är det Gossip Girl :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: