notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

paniken bara sprider sig

Kategori: Från förr

Jag sitter och lyssnar på Cartoon Thrasher på Myspace.. jag tycker att låtarna är asbra :)

Ingenting går på TV och jag känner mig lite asocial just nu .. kan bero på att jag är trött ^^ .. Kan ju iof kolla på film .. eller så kan jag ju börja om o kolla på Gilmore Girls .. jag har ju hela serien nu ;D .. men jag orkar inte just nu .. kan göra det ikväll eller ngt .. men aa jag har sett alla avsnitt redan o det var inte längesen jag såg början av serien ^^ men aa jag kan typ inte tröttna på det xD .. men aa jag pallar inte just nu, That 70's show börjar ju om typ en halvtimme så .. kan vänta på det ;)


eh jag går upp och fixar lite mer te ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: