notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mjäk

Kategori: Från förr

eh vafan jag orkar inte kolla på film .. kommer bara somna! ^^
.. så det är lika bra att sitta kvar här och inte göra något .. det är ju "middagstid" nu - men jag är inte humgrig; funderar på att skippa middag idag asså .. äter gör man ju ändå så mkt! .. dessutom gör det ont när jag tuggar, och jag tycker inte om när det gör ont :(

Jag skulle ha åkt och tränat idag, skulle nog må bättre om jag gjorde det .. men nu är det försent :( .. skulle inte hinna hem till Gossip Girl om jag åkte till gymmet nu =/ .. kanske kan åka och träna imorn ist!

JA, jag tycker om att klaga .. har klagat, i princip, hela dagen men jag är trött och då är jag gnällig! Sånt man dår stå ut med .. eller det finns ju ett alternativ för de som itne står ut med mitt gnäll .. lyssna/ läs inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: