notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

midnight children

Kategori: Från förr

.. eftersom jag är lite uttråkad så kan jag ju ta ut det på de som av en händelse råkar läsa här ^^ 

Idag beställde jag de två sista boxarna i Gilmore Girls-serien, så inom kort har jag hela serien på i min bokhylla som jag använder som DVD- och VHS-ställ/ CD-ställ/ TV-hylla/ Steriohylla och lite till xD .. fan jag har allt utom böcker i/på de hyllplanen! ^^ .. nä de få böcker som får vara i mitt rum står på en annan hylla .. eller a en bok ligger brevid min säng; Rotten: No Irish - No Blacks - No Dogs.. 
  Nej jag har inte läst ut den än! Men det tar emot lxm, jag har inte långt kvar och när den är slut - så är den slut! :( .. och då vet jag att en känsla av tomhet kommer att skölja över mig! ^^ haha. Ja, jag vet att det låter skumt men så är det .. den känslan får jag när jag läser ut en bra bok! ... och den boken är bra! .. tror att de bra böcker jag har läst är lätt räknade på ena handen asså, nu pratar vi asbra böcker som verkligen väcker eftertanke och framkallar känslor av olika slag!
  Nu kanske någon undrar hur en självbiografi kan väcka starka känslor! .. men då kan jag berätta att det kan vara så; speciellt om personen i fråga har levt ett intressant liv! .. John Lydon (Johnny Rotten) gjorde det, enligt mig eller a han lever ju fortfarande så jag ska inte skriva som om han vore död XD .. men han levde ett intreassant liv i en intressant tid... jag skulle sååå gärna ha velat leva på 70-talet, eller åt minstonne bara få en dag där och se/känna hur det var... det hände så mycket då; folk brydde sig om något och ville förändra! .. jag är inte riktigt säker på varför det fascinerar mig så mycket; men det gör det ..

Något annat som fascinerar mig är att jag kan börja skriva om att jag har köpt dvd-boxar, fortsätta med att skriva om min bokhylla och avsluta med hur jag vill veta hur det skulle kännas att leva i en annan tid xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: