notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"lycka var när vi var åtta år och dansade i din källare"

Kategori: Från förr

Nu klänner jag att det var tur att jag åkte och spelade bas: jag hade blivit galen annars!
- Direkt när jag kom in i lokalen så kände jag hur alla spänningar i kroppen släppte - jag blev härligt lugn! Sen så lirade jag på basen i 30 min ... eller a Klas snackade massa som vanligt - massa bra tips där asså! ;) .. Efter lektionen gick jag från Finntorp till Nacka Forum, för det var så lång tid kvar till att bussen skulle gå .. När jag kom på bussen fick jag godis av busschaffören! =D hur snällt som helst ju ^^ .. det var chokladägg man fick och jag kan bara säga att jag älskar chokladägg!! ^^ .. snäll busschafför!
.. När jag gick av bussen såg jag ett bakant ansikte: det var Ronja!! Det känns som om det vore 100 år sen sist vi sågs .. så det var skönt att snacka med henne, för hon känner mig verkligen.. jag behöver inte förklara allt för henne - för hon vet, hon vet hur jag är^^.. det kan ju iof bero på att hon var min bästa vän sååå länge =) .. Vi bestämde att vi ska ses snart igen, o typ ta en promenad eller ngt, eftersom vi bor grannar i princip :p

Nu ska jag väl fortsätta med mitt SH-arbete ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: