notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lördag

Kategori: Från förr

Jag kollade på melodifestivalen - jag erkänner ^^ men mabn var ju tvungen eftersom Bjön Gustavsson var med xD .. jag tycker att han har varit roligare än vad han var ikväll; men man ska inte klaga (;
.. Charlotte Perelli vann, om det är någon som har missat det! Hennes låt var väl bra .. blev ju inte förvånad att hon vann .. jag hejade inte direkt på någon alls; det spelar inte så stor roll för mig vem som vinner i just den tävlingen asså ^^ men det är tradition att kolla på den .. eller a framför allt att kritisera alla som är med ^^

Jag funderar på att sova nu .. så jag orkar gå upp och jobba imorn! Fast fan jag tänker inte ställa alarmet för jag vill sova ut! .. det tar faktisr inte heeelaa dagen att gå igenom alla papper - man får sova! :p .. men kan ju iof lägga mig och kolla på film .. fast det är jobbigt att somna och sen vakna av att TV:n står på :p för jag lär somna till filmen om jag startar ngn ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: