notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Långfredag

Kategori: Från förr

God morgon och glad påsk! :D

Jag vaknade sju imorse men somnade om i en timme .. sen låg jag och stirrade i taket i en halvtimme typ ^^ sen stog jag inte ut längre så jag gick upp ;)

Det är iof bra att jag gick upp tidigt eftersom jag måste läsa igenom sh-arbetet en sista gång innan jag skickar det .. och om det ngn i min klass som läser detta så ja, man fick skicka in det idag ^^, sen ska jag packa, göra min i ordning och åka till pappa =)  

Nu ska jag nog ta och fixa något att käka till frukost .. eller så väntar jag till de andra har åkt, de ska till skåne, för jag vet inte om jag orkar .. asså a det har varit jävligt spänt mellan mig och den här delen av familjen hela veckan =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: