notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

kodnamn: gullefjun

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma .. dagen gick ganska fort, men jag har varit trött :(
- morgonen började med att jag glömde byta buss i björknäs. Kom på det när bussen stannade på hållplatsen i Skuru :/ .. men jag bytte till en lite snabbare buss i ektorp .. så jag hann till skolan i tid (;
- på svenskan kollade vi klart på filmen .. sen var det lunch och efter det så hade vi 3 lektioner i datordalen!! 

 Jag skulle helst bara vara hemma heeelaa kvällen och kolla på TV eller ngt men.. jag ska ju spela bas! Dessutom kan jag inte läxan :/ .. men asså han skrev så slarvigt och jag kommer inte ihåg hur man ska spela .. men jag kan "mönstret" ^^ .. så trött, så trött ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: