notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

kinderägg

Kategori: Från förr

Jag kom just hem .. jag jobbade ju idag - vi skulle åka vid 15:30 .. men så blev det inte tror att vi åkte vid 16:15 eller ngt! Sen åkte vi in till stan för att jag skulle ta vaccin, men eftersom vi inte hittade någon parkeringsplats så tog det låång tid .. vi kom in till city mottagningen 17:01 och de stängde 17:00 :S men vi köpte sprutan så jag och mamma åker till gudmor Eva (mammas bästa kompis) och så får hon sticka mig med den ^^ asså a hon är intensivsjuksköterska :p

Efter det så åkte vi och handlade .. och nu är jag hemma! ^^
- Ikväll ska jag ut med Becca :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: