notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

känslomässigt missanpassad

Kategori: Från förr

Har jag just kollat klart på Gossip Girl, och det är asbra xD hihi .. en ny serie att använda som verklighetesflykt ^^

Jag var ju och tränade klockan18 .. spinning :)
- och det gick bra!

 
Juste, idag fick vi veta, eller a vi frågade om vi fick ha praltik ist för projektvecka v. 15 och det fick vi så nu gäller det att hitta praktikplats :p  .. lättare sagt än gjort?

Jag hade tänkt att skriva min filmrecension till franskan idag .. men jag har inte gjort det än, det finns ju tid kvar på den har dagen men: orkar man? - kanske!


Hellacopters - Toys and flavors
- det är en bra låt, och den spelas på rockklassiker nuu ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: